woensdag 30 oktober 2013

Christmas is all around you...

Ik ben al bezig met de kerst :). In mijn hoofd vooral, dit begint sinds het bestaan van Pinterest al eind augustus... Best vroeg. Ik ben al aan het nadenken over een originele kerstkaart. Deze twee moet ik overtreffen.
Het idee is er al... Hopelijk lukt het!

I'm already busy with Christmas :) Since the existence of Pinterest, this already starts at the end of August... A little early. I'm already thinking of an original christmascard to send. I have to 'beat' these two.
The idea is there... I hope it works out :)





2 opmerkingen:

Petra zei

Ooh wat een mooie kaarten! Zo leuk altijd die fotokaarten. Helaas is dat er niet van gekomen bij ons de afgelopen jaren. Ik ben benieuwd wat voor moois het dit jaar wordt.

Unknown zei

Dankje! Ja, het is ff wachten op een droog moment en dan kunnen we aan de fotografie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...