vrijdag 29 juli 2011

Geboortekaartje

Een paar maanden geleden vroegen Laura en Edward mij of ik een geboortekaartje voor hun wilde maken. Laura was zwanger van hun tweede en wilde graag een kaartje met een foto van de baby en een foto van de baby en hun zoon Wout. Ik had een ontwerp gemaakt, daarna was het wachten tot de baby kwam... 2 weken na de uitgerekende datum werd Luuk geboren! Hoera!
De foto's maken was nog best spannend (vond ik zelf vooral). Maar ik had 2 prachtige modellen! Zie hier het resultaat:

A few months ago, Laura and Edward asked me if I wanted to make their birthcard. Laura was pregnant with their second baby and wanted a card with a picture of the baby and a picture of the baby and their oldest son Wout. I made a design, then we had to wait until the baby was born... 2 weeks after the due date Luuk was born! Hooray!
Taking the pictures was quite exciting for me. But I had two beautiful models! Here's the result:




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...