donderdag 27 januari 2011

Knippen # 3

Gisteravond was de derde cursusavond haarknippen. Dit keer had ik mijn zus Ellenoor mee als model. Ellenoor heeft kort haar, dus dat is weer heel iets anders om te knippen.
Ik had leuk bedacht om een before- en after-foto te maken. De before-foto natuurlijk met sacherijnig hoofd en de after-foto met een vet blij hoofd.
Vergeet ik de after-foto te maken... :-| En de before-foto was niet zo leuk met sacherijnig hoofd (het is een knipcursus, geen martelcursus). Dus nu nog alleen de before-foto met blij hoofd.
Ellenoor maakt vanavond thuis een after-foto. Dus die volgt nog wel! Ach, dit zorgt toch voor een onverwacht, leuke cliffhanger.



Ook ben ik ondertussen weer betrokken bij een nieuw project. Ellenoor gaat met twee mede-moeders een 2e-hands-kinderkledingbeurs (alias: De Kinderkledingkast) organiseren en heeft mij gevraagd om een logo, flyer en evt. advertentie te ontwerpen. Tja, daar kon ik natuurlijk weer geen nee op zeggen. Misschien dat ik ook nog ga helpen mee-organiseren. Maar daar wilde ik niet met een impulsieve ja op reageren. Twijfel, twijfel...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...